yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

HEJ 2012!

Publicerad 2012-01-06 19:47:30 i Raaandom

Igår var jag, Akiine och Terese Duvchi's spelning (akiines kompis) på Fotografiska i stan :) MYCKET BRA!! Mina två favorit låtar från 2011 (som jag skrev i förra inlägget) spelades, och Jens (duvchi alltså) var jätte duktig!!

Här kommer hans låt Turtleduvs som blev röstad som årets låt på P3!!
..
PS. kolla in min tröja haha! Jag fick den av Akiine i julklapp och hon har sytt den själv, spana in solen och djuren som vandrar i gräset på min tröja som man ser om man kisar och använder lite av sin fantasi (eftersom bilden är lite suddig haha).

Andra höjdpunkter denna vecka var ju Linneas besök!!! Alltid lika roligt och underbart :D Vi gjorde som vanligt ingenting och njöt av varenda sekund av det!! Yollzor & Lillzor = bra greeejjjer! HAHA randooom. Aja jag skulle vilja beskriva våran vänskap med ord, men det är för svårt och kanske för bra för att beskrivas?! Haha, aja slut på den historien!

Ett annat reunion som skedde denna vecka var med the one and only Fanny!! Vi hade inte setts på länge och det var superkul att träffas! Det är så skönt när man träffar kompisar man inte sett på länge men märker att det är som förr, wiho! :)

Idag har jag hängt med mamma, och för några dagar sen var vi med pappa och moster Seija och kollade på The Girl With The Dragon Tattoo, mycket bra film! Jag gillade hur dom skildrade Stockholm, men jag kan inte bestämma mig för om jag tyckte den var bättre än den svenska versionen (lite för att jag inte minns den svenska haha), men men den var bra gjord iaf! :)

AJA, NU SKA JAG GÅ, PEACE OUT (a-town tutututuuuuuu)

Kommentarer

Postat av: Yolii- in London

Publicerad 2012-03-29 19:49:20

Snyggt namn :) haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela