yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

TEMPO DOKUMENTÄR FESTIVAL

Publicerad 2015-03-05 17:09:39 i Raaandom

I förrigår var jag och såg "I am Dublin", en dokumentär som handlar om en kille som är flykting från Somalia och hur Dublinförordningen (att första landet i Europa som han flyr till har ansvar om honom, lägg till typ massa komplicerade grejer så har jag kommit fram till en förklaring...typ) påverkar honom.
 
Och ikväll ska jag se denna!

Pixadores from James Post on Vimeo.


Det är sånt här jag älskar med att vara hemma, alltid massa grejjer att göra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela