yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

FEBRUARI

Publicerad 2015-02-08 12:18:00 i Raaandom

Imorse bestämde jag mig för att min 23-åriga livskris slutar med Februari månad WOHOOO :D
 
För att sammanfatta min kris så ser den ut typ så här: "VAD ÄR NÄSTA STEGET JAG BORDE TA I MITT LIV- VAD ÄR RÄTT BESLUT" och så blir jag världens mest irrationella optimistiska euforiska och förvirrande kvinna.
 
Därför ska jag denna söndag:
1. spela superhög musik i mitt rum för att komma in i en inspirerad stämning (läs: dramatisk)
2. göra världens största mind-map med mig själv i mitten
3. samtidigt som jag äter ett äpple och känner mig FRESHHH
4. säkert göra en visionboard
5. gråta en skvätt
6. somna på golvet av utmattning
7. vakna upp och inse att jag just spenderat 5timmar ensam i mitt rum men med en uppfriskande känsla av att allt kommer bli okej
8. HAHAHAHAHAHAHAH
 
 
ciao,
men med akko känns allt alltid rätt :) #bliss
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela