yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

Dagen före doppare dan!

Publicerad 2015-03-15 17:54:36 i Raaandom

Vet inte riktigt vad "dagen före doppare dagen" betyder hahah men just nu symboliserar den meningen att jag åker till USA imorn :D
 
Den här veckan har varit helt galen, massa träning och äventyr - och idag stack jag och Eddie ut i Märsta för en liten photo shoot haha! Eddie var värsta high-tech och avancerad med sina prylar haha, jag skämtade mest om att det såg ut som han var en doktor med sin solljus-apparat som han använde för att välja en bra plats att fota på (fråga mig inte vad jag menar med det ens haha!). Men åh jag gillar verkligen bilderna: big up till Eddie - han är så duktig!!
 
PS. Random bakgrundshistoria: För fem år sedan arrangerade Eddie ett Hiphop & Rapbattle event där jag var konferencier hahah! Såå kul och random! Ahhh nu måste jag ta en mat paus innan jag fortsätter mitt packande som pågått i cirka 4tim i snigelfart!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela