yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

MÅNDAG - det börjar närma sig

Publicerad 2012-01-09 22:06:48 i Raaandom

Senaste dagarna har varit en typisk "veckan-innan-jag-åker-till-usa" vecka. Haha. Japp, på något sätt så följer alla mina lov hemma i Sverige ett liknande mönster!

1. Först har vi den första delen av lovet då jag som vanligt har blivit traumatiserad av "Finals Week" (haha) och tycker det bästa på jorden är att vara hemma min familj och typ ligga i soffan och kolla på tv haha!

2.När jag piggnar till igen har det plötsligt gått en vecka, och jag börjar träffa mina närmaste och njuuuuuta av att vara med dom och att vara hemma i Sverige! :D

3.Efter ett tag kraschar jag igen haha, och då är det bästa jag vet att vara hemma och kolla på Pocahontas (har redan hänt 2ggr haha) och umgås med familjen som jag nu börjat sakna när jag varit social!

4. Sen inser jag att lovet börjar lida mot sitt slut och då får jag ryck igen! Detta skedde alltså förra veckan och jag hann träffa massor av underbart folk! :D

Idag kom Tilda till Stockholm, så jag mötte upp henne i Sollentuna C och catchade up lite från senast när vi var i LA, och gick i en massa affärer och tappade lite själförtroende när vi försökte oss på en viss shopping HAHA. Sedan kom Therese , Johanna NK och Mickan och joinade oss i en lunch och det var roligt :) Sedan mötte jag upp Akiine för en liten fika time haha. Sen träffade jag Linnea i en sekund innan hon åkte vidare till Arlanda, och det var superkul men sorgligt också...buhu.

Nån dag sen: Jag, Tess och Clara kom också äntligen fram till en dag vi alla kunde ses ihop och det var roligt att träffas alla tre som in the old days :D! Jag och Joujou hade också en snabb minireunion haha!

Jag ska sluta skriva innan jag blir van med att skriva bibel inlägg igen haha! Nu ska jag gå och njuta av min familjs sällskap wihoooooooo :D Japp jag är en stolt family lover HAHA.


CHERIOOOOOOOOOOOOOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela