yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

SOMMARLOV I BURLINGTON!!

Publicerad 2011-05-18 22:30:18 i Raaandom

Det har hänt mycket på kort tid!

1. Rally Awards där jag fick klä upp mig för första gången i Vermont HAHA! (bilder kommer sen)

2. Jag har sommarlov!!!!! WOHO!!

3. Jag persade till 2.09,20800m och blev klockad på 57,854x400m på New Englands i helgen!!! AHHHHHHH :D

4. Jag och Kirsten har levt som hobo's ett tag tills vi fick flytta in på Sheraton två dagar sen, eftersom vi väntar på att se om vi lyckats kvala till NCAA First Rounds (USA är delat i två regioner: east & west coast och top 48 i varje gren kvala). Jag har inte världens största chanser på att kvala men jag håller tummarna, skulle vara gött gånger en miljon att få springa ännu en 800:ing igen!!!

Wiee livet är pretty sweeet just nu. I några dagar har jag och Kirsten hängt här i Burlington med dom som bor kvar här över sommaren. Vi har tränat, glidit runt downtown, kört vårt dagliga häng hemma hos Bo & Jen där det alltid finns folk att vara med och igår så var vi några som åkte hem till Alex och hängde lite mera. Haha, mycket häng alltså. Det är roligt att vara här och umgås med folk, men samtidigt känner jag mig väldigt redo att åka hem (om jag inte kvalar alltså, som jag VERKLIGEN VILL GÖRA!)!!

Så jag hoppas på att kvala, men om inte så säger jag bara HELLO SWEDEEEEN!!! Längtar efter att träffa alla igen och bara njuuuuta av livet :D


jag och akko förra sommaren. åhh jag saknar pendeltåg haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela