yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

MOT EAST AURORA, NEW YORK!

Publicerad 2011-05-21 16:49:46 i Raaandom

Innan jag åkte till USA så trodde jag att New York bara var New York City, men nope! New York är en STOR stat, där en del av den består av NYC. Idag ska jag hem till Kirsten som bor i New York, men till staden East Aurora som är  ungefär 8timmar ifrån NYC haha. SPÄNNANDE. Sedan är det bara lite mer än en vecka tills jag åker hem!! wieeee :D

Just nu sitter jag i hotell lobbyn för Kirsten & Nika sover fortfarande. Och nyss läste jag ut en bok jag lånat av Austin, "Slaying the Dragon" skriven av 200- & 400m löparen Michael Johnson som vann den dubbeln på OS 1996 i Atlanta!! En av dom coolaste killarna i universum typ. Haha. MYCKET BRA BOK!


Det här är killen som hade det super snabba världsrekordet i 200m innan Bolt bröt det, som var värsta grejjen!!

Nu kanske jag borde gå och kolla om K & N har vaknat,
CHERIOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela