yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

KALIFORNIEN, PRINCETON & UMASS!

Publicerad 2011-05-01 17:25:36 i Raaandom

Nu är det bara 3 dagar av skola kvar, och sen börjar Finals Week med alla prov, så det är därför jag varit busy busy busy. Men nu kommer en liten recap:


KALIFORNIEN: ahh bästa resan! Jag, morgan, marisa, bo, kirsten, jen, sarah och julie & octodad (aka vår coach haha) åkte till andra sidan USA för att tävla på Mount Sac Relays & Long Beach Invitational (där jag träffade andra svenskar också, bla Sanna, Mary & Fia!) Wieee, jag sprang 800m & 1500m, och fick två nya säsongbästa! :) Vi hann också åka igenom Beverly Hills, som var pretty sweeeeet, och bada på New Port Beach (stranden i O.C) OCH så såg vi Hollywood skylten hihi. Wieee, jätterolig resa! :D




PRINCETON:
helgen efter Kalifornien åkte vi till Carlton i Fresh Prince drömskola: Princeton!! Där sprang jag 800m & 400m :) Det roligaste var när jag helt randomly träffade Emmy i typ en korridor där haha. Vi sprang tillochmed i samma heat och grejjer, tänk liksom, ofta det händer i USA haha. Det var iaf roligt!


UMASS INVITATONAL: igår åkte vi och tävlade i Massachusets. Jag sprang 400m och stafetten 4x400m :) Först blev det pers (WOHO) på 400m med tiden 59.01 (ahh nästan under 59!!), och sen någon timme senare persade jag igen (WOHO!!) inofficiellt på stafetten med typ 58.86! Förut har det känts som om jag aldrig blir snabbare på 400m, men nu börjar tiderna röra på sig haha, så jag är happy happy :D Sen när vi kom tillbaka till campus så gick jag Valerie, Kirsten & Emma och åt middag på en Indisk resturang - MMM MATEN VAR TYP GODAST PÅ JORDEN!

min & julies överlämning på stafetten (även om man bara kan se mina armar och typ ett ben haha!)


Nu
sitter jag och väntar på att mamma och pappa ska logga in på skype..sedan måste jag börja skriva på min stora Engelska uppsats, och sen så ska jag kanskeeee delta i UVM's försök att bryta världsrekordet i världens största Kurra-gömma! HAHA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela