yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

ETT PLÖTSLIGT RYCK AV HEMLÄNGTAN

Publicerad 2011-05-20 17:05:08 i Raaandom

Buhu, jag missade kvalgränsen till NCAA First Rounds med 0.07sek. HAHA! Jag, Kirsten, och Julie missade alla kvlalgränsen med pytte lite i våra grenar, och det skummaste är att vi alla hade kvalat om vi vart med på "west-coast" listan..(vi är på east-coast).

Annars skickar Vermont tre personer dit: Morgan på 10,000m och sedan Nika & Sam på spjut! Så lite Vermot folk där iaf :)

Annars så har jag super-duper-hemlängtan. Det är lite knasigt, för jag har haft noll hemlängtan alls hela terminen. Verkligen ingenting, för eftersom min säsong började typ sämst för sa jag till mig själv att jag inte tänkte lämna USA tills jag sprungit bra igen. Och nu när säsongen i USA är över och jag har presterat som jag velat så känner jag mig verkligen DONE. Jag gillar verkligen USA och det har varit super kul den här våren, men nu behöver jag en paus. Jag vill åka hem och fira sommarlov haha. Men alla flyg är fullbokade fram tills näst nästa vecka så jag kommer inte hem fram tills dess...Tur som är så kan jag följa med Kirsten hem och bo där ett tag innan jag åker hem, men helst av allt så skulle jag bara vilja åka hem NU.Men men, jag ska försöka tänka positivt. Snart är det bara en vecka kvar. You can do it Yolanda. Haha.

Medans kommer en låt jag gillar!

Kommentarer

Postat av: akkoveggecoco

Publicerad 2011-05-20 18:03:57

De sjöng ju the cave på grammys i februari :D

Postat av: yolleveggboll

Publicerad 2011-05-21 17:34:32

haha gjorde dom! btw akiine, skicka lite pepp till mig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela