yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

DET ÄR ÄNTLIGEN DAGS

Publicerad 2011-05-30 17:56:38 i Raaandom

DET ÄR ÄNTLIGEN DAGS ATT ÅKA HEM!!!! WOHOOOOOOOOOOOOOOOOOO :D

Veckan hos Kirsten har varit rolig
, och hennes familj är så himla underhållande haha! Jag har verkligen inte gillat en annan familj så här mycket som jag gillade hennes, SÅ roliga! :P Vi hann med att åka till Niagra Falls (coolt!!), gå och kolla på hennes brorsas friidrotts-tävling, såg nya Pirates- filmen, träffade hennes kompisar och bli taggade inför cross-country (kollade på två Steve Prefontaine filmer och planerade hur vi kan knäcka nästa termin)!!

När jag kom till USA så ogillade (gillar inte ordet hata...hehe) jag terräng-lopp starkt. Men efter en cross-country säsong i Vermont så tycker jag faktist det är helt okej. Hemma hos Kirsten läste jag boken "Running with the Buffaloes" som handlar om Univeristy of Colorado's cross-country lag med bla Adam Goucher (känd amerikansk löpare) och jag blev konstigt nog TAGGAD INFÖR CROSS-COUNTRY SÄSONGEN! HAHA typ årets överasskning!! Även om min bansäsong inte är heeeelt över, så är jag faktist taggad inför att göra mig redo för cross-country! Jag vill tillochmed öka mina antal kilometer....oftast brukar jag bara öka dom med mycket skepticism och försiktighet...HAHA.

Här är boken jag läste! REKOMMENDERAR DEN OM NÅGON VILL KÄNNA LITE SPÄNNING INFÖR TERRÄNG haha.



Snart ska jag börja läsa en bok jag lånat av Kirsten om amerikanskan Jackie Joyner Kersee som vann OS i sjukamp! Jag hoppas den är lika bra som dom andra böckerna jag läst på senaste tiden, haha.

AJA!!! CIRKA 14 TIMMAR INNAN JAG ÄR HEMMA I SVERIGE IGEN!!!!!! :D :D :D
cheriooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela