yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

BUBBLAN ÄR REDO!

Publicerad 2011-05-06 03:30:01 i Raaandom


Nu har jag haft mina sista lektioner som freshman, kvar finns bara 2 exams plus en liten inlämnings uppgift! MEN track är inte slut än, utan det roliga har bara börjat (wihooo!). Imorn åker vi (typ 60pers) på en 10timmars buss resa till Maryland för AMERICA EAST!!! :D

Det är våran conference-meet och den tävlingen som betyder mest för oss som lag, så vi ska åka dit och GET SOME!! wieeee, america east tävlingen inomhus var superroligt och det kan bara bli bättre utomhus!!! taggad_tjej_91,

och pirkko & pappa hälsar:




HAHAHHAHAH!!! Pappa kallar mig för en sån där gammaldags bil (vi kallar den för bubbla) eftersom jag måste springa fort från början för att få ihop ett bra lopp. Inte liksom chilla bakom någon och sen gå om, utan attack från början till slut, som jag älskar att göra hihi. Pappa säger alltid något sådant här: "Just go from the beginning, and if they pass you they pass you, but don't wait around for them". Japp, i helgen så äre banne mig bara att köra, hej då motståndare liksom ;) Hihi,


nu är det dags för mig att packa klart!!!
CHERIOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela