yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

AMERICA EAST CONFERENCE!

Publicerad 2011-05-10 18:28:27 i Raaandom

WOUP WOUP, vilken helg!!!!!! Nytt pers på 800m & tvåa i min conference, waddup Yolanda?! Haha!

Det roligaste av allt var att loppet var som en komedi! HAHA. Jag och Julie hade pratat om hur coolt det skulle vara att komma 1:a och 2:a i finalen (efter att vi båda kvalat från försöken), och jag var en excited_tjej_91 på starlinjen och redo att springa som en galning. Så jag drog loppet från början och öppnade på 61 sekunder HAHAHAH!!!  Tuuuur som var så såg jag inte klockan, PHEW haha :P

Sedan gick Julie om mig, och jag hängde på henne och vi låg 1:a och 2:a = PERFEKT! MEEEEN vid 200m kvar så springer någon tjej om mig, jag ba: BAJS!!!! Det kändes som om jag inte hade någonting kvar att svara med så en sekund så gav jag upp. Men plötsligt jag ba: Banne mig, den här kvinnan får inte förstöra allt!, så jag började jaga henne och med typ 7m kvar innan mållinjen så passerar jag henne: YEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSS!!!

Jag och Julie, etta och två från Vermont, BOOOOYAAAAAAAA! Och ett nytt pers: 2.10,55 wieeeee!!! Det kändes typ som om vi vunnit OS för plötsligt attackerar alla från vårt lag oss och vi har värsta kramkalaset haha. Alla ba: "vad inspirerande!!!" och typ "bästa loppet jag någonsin sett!!!" :D

Sedan två timmar senare sprang jag 4x400m och blev klockad på 58.18 (wiee nytt inofficiellt pers!) och det var sista loppet så alla var där och hejade igen. Ahhhh BÄSTA LAGET!



jag och emma (ny tjej från californieeeeen) :D



jag och Ase (den andra svensken och superrolig!!!) :D

jag och valerie (aka min roomate!!) ps. folk tycker typ att vi är lika och tar fel på oss ibland, haha. ps.2 jag ser ut som en alien!!!



Alex = en av dom roligaste killarna jag någonsin träffat!!!!


Stillman, också en rolig kille, med sin nya vattenflaska!



Austin! (killen du är kompis med på fb Linnea) Efter det här började vi leka att vi var hipsters haha:




haha hjääälp jag ser galen ut! och Bo på andra bilden HAHA.


PRISUTDELNING!!


tomma läktare hahah (alla sitter på gräset inför prisutdelningen)

hahah....kirsten, knäpp som vanligt!

Nika aka vår spjutkastar superstar blev Rookie of the Year!!! :D

vår egna prisutdelning :)

Ikväll är det Rally Awards, som är typ en prisutdelning för alla skolans sporter, så vi ska klä upp oss (för första gången någonsin sedan jag kommit till USA haha!! UVM är väääääldigt laid-back :P) och ta massa foton!!

Men först ska jag plugga till min Final Exam i Abnormal Psych!!!!
CHERIOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela