yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

FRIDAY FRIDAY FRIDAAAAAAY, GETTING DOWN ON FRIDAY.....haha!

Publicerad 2011-03-25 17:34:45 i Raaandom

ahhh. dagens enda lektion är avklarad och jag sitter på rummet och vilar. Jag har fortfarande inte helt återhämtat mig från träningen imorse, och hjälp mjölksyran bara sprutade! Vi körde lite snabbare grejjer idag, och jag ville typ svimma på banan och somna i ett hav. Haha. Nej men det var ganska knäppt för mjölksyran försvann typ aldrig och jag var helt utmattad. Meeen jag och kathryn tog ett isbad efteråt och det gjorde mig mycket piggare! Det var tillochmed skönt och jag råkade sitta i för länge för att jag glömde bort tiden haha.

Nej men nu måste jag ta mig i kragen (vilket uttryck haha) och duscha! Sen blire lunch med val (som ska åka till New York för att tävla imorgon! för några i laget har redan börjat tävla) och sedan skype med mi familia! :D

ps. till tess: jag har typ blivit helt besatt av daddy yankke haha! Och Varun var i Ecuador över springbrake och han kan ALLA låtar som du har visat mig! SÅ ROLIGT. Jag spelade Makanos "Dejame Entrar" och typ "Te Quiero" och grejjer och han hade dom på sin ipod. Sen han ba: "den här låten var jätte populär" och så spelade han "Danza Kudoro" HAHA XD

ps. till alla: min favvo daddy yankke låt: Que tengo que hacer, och speciellt den här remixen! (fast inte videon haha)


och en fiiiiiiiin makano låt:


CHERIOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO, som pappa alltid säger!

Kommentarer

Postat av: grönsaken

Publicerad 2011-03-25 23:08:23

HAHAAHHAHAHA jag trodde du menade svimma på en banan hahahahaha

Postat av: tzz

Publicerad 2011-03-28 08:17:27

haha YAAAAAAAAY! spreading the latino word HAHA!

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-03-28 17:46:27

hallå! är det den där friday låten du citerar som har blivit värsta grejjen!

Postat av: yolanda

Publicerad 2011-03-31 02:40:18

hahaha jaaa akiine det är det!



hahah, i'm indeed spreading the latino woooord ;D haha

Postat av: Marcusmelisa

Publicerad 2011-07-08 12:20:41

interesting site! cool design! To the author respect and honour! :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela