yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

FÖRSTA INOMHUSSÄSONGEN AVKLARAD!

Publicerad 2011-03-14 02:02:28 i Raaandom

LONG TIME NO SEE! Det har hänt mycket på kort tid, jag har ju trots allt haft SPRINGBREAAAAAK ;) Men den historien tar jag nästa gång för jag har ju också avslutat min första inomhussäsong i USA och tänkte köra en liten recap på den!

Säsongen började inte precis på topp utan mina två första lopp kändes bara knäppa och dåliga haha. Då gick jag igenom en mini panik/livs-depression (hoppas ni förstår att jag överdriver HAHA!). Men sen plötsligt så poff började mina lopp kännas normala igen och det gick bättre och bättre wieeee :)

Tråkigt nog så fick jag ont i hälsenan en vecka efter att jag kommit hit från Sverige (där min teori är att det var löpbandens fel för jag fick världens träningsvärk efter varje pass på dom), och sen några veckor bakåt har jag kört våt-väst på vardagarna men sen tävlat på helgerna för att tävlingarna var ganska stora och viktiga. Och det funkade ju bra, jag gick ju från 2.21 till 2.13 på 800m enbart på våt-väst träning och tävlingar. WADDAP VÅT-VÄST?! Haha.

MEEEN nu har det varit dags att vila hälsenan så att den kan bli helt frisk och det har jag gjort nu! Så i veckan ska jag nog börja springa igen, PARTY! Hihi.

Snart börjar utomhussäsongen wiho! Och om cirka en månad ska jag och 7 andra tjejer från laget ska åka till Kalifornien och tävla!! YEAH BABY :D LängtaRRRRRrrrrr.



alla tjejerna i vårt track lag!


och våra duuuuudes!

WANT SOME? GET SOME! Go cats, GO!

Tihi.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-03-14 10:09:55

Springbreak* eller? ;)

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-03-16 15:05:44

du är ju inte ens med på fotot!! om det inte är du där uppe till höger hahaha vild kvinna hon med!

Postat av: yolleeeee

Publicerad 2011-03-17 02:37:36

OOOOPS haha!



och akiine jag är visst med på bilden!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela