yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

SPRINGBREAK :D

Publicerad 2011-03-16 02:07:59 i Raaandom

åhhh springbreake was awesöööme! Jag, Valerie, Kirsten, Bo och Debbie gjorde en roadtrip ner till Washington D.C. Vita huset m.m you knoooow :D

På vägen ner sov vi över hemma hos Bo och Debbie, tills vi kom fram till slutdestinationen: Valeries hus! Och resan tog cirka 10tim totalt. Wöööw. Och det var så kul! Och alla körde förutom jag. Haha.

Aja, vi hann med typ en miljon grejjer! Vi fick en special tour av the Capitol, som är en av USA's viktigaste hus, where everythaaang happens. Typ. Och dom har en eget underjordiskt tunnelbana. COOLT?! Såg massa monument, och nu kan jag äntligen checka av Vita huset på min livslista, CHEEEECK :D Vad gjorde vi mer? Shoppade, åt (eh debbies hus var typ HEAVEN AV GODSAKER), utförskade städer, gick till Val's highschool (coooolt!), tränade och jaa hängde helt enkelt!

 Aja, bilder säger väl mer än ord så här kommer några ;) SYND BARA ATT MINA BILDER ÄR SÄMST HAHA! MINA BATTERIER HÖLL PÅ ATT DÖ HELA TIDEN SÅ JAG VÅGADE ALDRIG TA KORT. SER JU UT SOM ATT VI VAR PÅ EN KLASSRESA HAHA!
 
DA CREW, minus debbie! (från vänster: val, bo, kirsten och jaaag)

jag utanför vita huset. hihi.

asså hjälp, vi kom på att det ser ut som om vi demonstrerar haha!

inne i da capitol!

VIP inne i senaternas tunnelbana!

OCH FINALLY The Capitol!

kvinnorna såg galna ut i new jersey!

för vi skulle hälsa på Sleeper i Princeton! :)

Washington Monument!

haha, min, kirstens och världens största lejons sovplats hemma hos Bo!

avslutar med en bild på debbie när hon sover,

för jag ska göra det samma!
NIGHTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela