yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

SUPER 8 & LITE WIZZZ

Publicerad 2011-07-07 22:54:06 i Raaandom

idag var jag på jobbet som vanligt, men sedan var jag och Akiine på bio och såg "Super 8". Den var spännande, lite läskig ibland och rolig! Alltså en mycket bra film hihi :D

och ps. spelningen igår var jättebra!

nu ska jag säga tjena till mor och far lite innan jag går och lägger mig. Imorn är jag ledig - AHHH- och ska träffa Tess lite wieeee, för länge sedan sist!

Här kommer lite Wiz Khalifa, och lite kuriosa om honom: han spelade på min skola i Vermont förra året (gratis!!) men jag visste inte vem han var då, så jag gick inte :P

jag gillar videon och allas kläder!!!! CHERIOOOOOOOOOOOOOOOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela