yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

SKRÄCKFILM ÄR NOG INTE MIN GREJ

Publicerad 2011-07-12 20:40:36 i Raaandom

Ahhhh sitter här och vilar lite efter en liten löprunda efter en dag på jobbet...allt är som vanligt asså! ;) Hoho.

Aja, igår vaknade jag upp i Tess nya apartamentooo där jag, michael (hennes bf) och hans kompis roman sovit över efter att ha hängt kvällen innan och kollat på Paranormal Activity 1 & 2, LÄÄSKIGT!! Asså hjälp, jag gillar ju inte skräckfilmer men ändå så var det min idé att kolla på ettan..Ibland är mina idéer inte alltid dom bästa haha :P Aja, jag var typ räddast i världen för sen när vi skulle gå och lägga oss cirka 03.30 (jag borde alltså vara trött!) så kunde jag inte somna på typ 45min. Haha. Men aja, vi hade roligt iaf!

Planen var sedan att träffa den efterlängtade Fanny efteråt men den planen gick inte så bra haha, så vi tar en raincheck på den!

nuuuuu ska jag och akiine kolla på lite...PRETTY LITTLE LIARSSS! :D woho haha, vår nya favvo serie, och vi ligger redan på episod 17 hihi,

CHERIOOOOOOOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela