yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

WANT SOME? GET SOME!!!

Publicerad 2011-01-28 02:15:08 i Raaandom

Hey heeeey!

Den här veckan hade jag reunion med Thalia, förra terminen åt vi alltid lunch tillsammans på måndagar och körde antingen häng eller plugg i bibblan efteråt haha. Livet är hårt som student :P Sen hängde jag lite med Sarah också, en brittisk tjej som också är här i USA för att idrotta, men hon spelar Lacrosse!

Utöver det har jag hängt med dom i laget när jag inte gått i skolan, tränat eller typ pluggat. Aja, nu sitter jag här sömnig som en knäppis. Men innan jag sover ska jag plugga lite och sen kolla på ett avsnitt av "How I Met Your Mother" med Valerie. Wiho! haha.

IMORNNNNNN väntar tävling i Boston!! YES vi ska resa!! :D Haha jag <3 resor. Fast vi ska bara dit över dagen haha. Aja, det blir premiär för mig på 1 mile! SPÄNNANDE.

och som carolyn alltid säger:
CATCH YA ON THE FLIPSIDE! ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela