yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

HALLÅ INGEN KOMMENTERAR NÅNSIN!!!! HAHAHAHA

Publicerad 2011-01-09 13:28:00 i Raaandom

hey hey HEEEY!!
Sitter här och snorar. HAHAH (too much information?!), så jag ska vila en dag till (sämst!!!!). Aja, make the best out of a bad situation, så bajs på det! Men snart ska jag och mor på äventyr i stan, en liten mother-daughter day typ hihi :P

Ska bara ätaaaaaa lite först! Öööhh. Jaaaa. Jag kan langa lite bilder från nyår, när jag och Akiine hade vår egna pre-party at home med det där jordgubbs-"vinet" och nån bakelsegrejs! Seeen, kollade vi på raketer i Slussen och avslutade vår resa i Bakre rummet på Reisen Bar där det spelades vääääldigt bra musik hihihihi. HEHE :)

HAHA vi fick inte upp korken!
HAHAHAHAHAH MOBBAD_TJEJ_91!!! Men jag vill ju bara visa min outfit haha!

haha känner inte att jag fick rätt känsla på bilderna men, whatevaaaah! :) Vi hade det bra iaf! Men NU måste jag duscha fort!!!
byEEEEEEEEEEEE byEEEEEEEE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela