yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

VARFÖR INTE? HAHA.

Publicerad 2011-01-23 19:27:45 i Raaandom

HEY!
Igårs depression gick över, wiho! Skypade lite med mor och far som gjorde mig glad, och sen så gled jag in på andra tankar när jag hängde med Valerie, Kirsten och Julie :)

Vi började dagen med att åka och köpa spikskor till mig för att mina gamla är spårlöst försvunna haha. I fredags sprang jag i mina terräng spikskor så jag kände att det nog var dags att köpa nya spikisar (som förövrigt är mina andra spikskor någonsin!!)

seeen köpte vi hårfärg till Julie och Kirsten för dom skulle färga en tjock slinga i deras hår i någon rolig färg för skojs skull haha. Så dom köpte rosa och lila! Sen fick vi lust att gå på bio, så vi gick och såg filmen "No Strings Attached" med Ashton Kutcher och Natalie Portman, som var helt okej rolig. Jag är inte världens fan av kärlekskomedier men den var bra!

Nu kommer det roliga: När vi kommer tillbaka till campus runt tio så började vi projektet att slinga tjejernas hår. Och det såg så roligt ut så jag och Valerie ba: "vi kanske också borde färga en slinga...." och så gjorde vi det! Så först blekte alla delar av sitt hår och sen körde vi färgerna! Jag och Julie körde rosa haha. Först klockan två på natten blev vi klara haha, och nu har jag alltså en rosa slinga i mitt hår. Haha. Randooooooom!



Nu ska jag snart träna och sen ska en "recruit" (någon från highschool som funderar att börja på UVM i höst) bo hos oss, så vi måste underhålla henne haha :P

Kommentarer

Postat av: akiine bikini

Publicerad 2011-01-23 20:59:23

jag vill också! fast blå eller lila :D eller SILVER :D

Postat av: yolleveggeboll

Publicerad 2011-01-24 20:37:09

haha silver! blå och lila kommer nog inte synas så mycket, för valerie gjorde lila o man såg inte supermycket, inte min heller för den delen haha. Ser ut som jag råkat blöda i håret HAHA.

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-01-25 19:01:37

hahahahaha



jag googlade ekofärger men hittar inget :(



ska ringa en ekosalong



eller gå till yves rocher eller fråga någon!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela