yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

i guess i gotta try harder

Publicerad 2011-01-22 18:14:14 i Raaandom

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Igår tävlade jag för första gången inomhus för i år. Det gick sämst. Vill inte ens tänka på det för då får jag panik. Mobbad_tjej_91 haha.

Jag brukar alltid vara den som peppar mig själv direkt när nåt dåligt händer, MEN nu tänker jag låta mig själv vara lite nere. Tills jag typ pratar med mamma och pappa eller Richard HAHA. Eller tills jag själv rycker upp mig (som jag vet kommer hända i sinom tid) men just nu tänker jag bara låta mig själv känna det jag känner.


Kommentarer

Postat av: tilDA!

Publicerad 2011-01-22 19:13:40

som min svenskalärare säger " om man siktar mot stjärnorna når man förhoppningsvis trädtopparna" eller nåt. du är bäST!

Postat av: yollleee

Publicerad 2011-01-23 19:28:58

Haha, thankkkkks Tilda :D!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela