yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

en liten titt i bakspegeln på 2010!

Publicerad 2011-01-07 20:46:02 i Raaandom

Förra året bad jag Akiine fråga mig några frågor om året, så jag kör samma i år igen! :D

 

Vilken var den bästa filmen?

Hmmm. AH JAG VET. "Angus, Thongs and Perfect Snogging" haha! Såg den senast förra veckan med Tess :P

 

Vad var det mest otippade som hände?

Massa grejjer i Portugal haha.  Att ingen kom på löparskivan - vänta det var ju tippat. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAH SKOJA.

 

Favorit sommar minne?

Åh jag har massa massa massa. Peace & Love, ALLA kvällar med Tess, löplägret med bästa tjejerna (minns ni vår häggvik stripp HAHA, DN-Galan, Tunnelbane äventyret med Linnea & när Sandra var här :D Åhhh sommarn 2010 var typ den bästa <3

 

Bästa låten?

AHHH SVÅRT. 2010 fick ju mig att älska Jason Derulo & Iyaz. BUT I must say att New Boyz "Tie me down" tog priset, I love that song!

 

Coolaste nya kompisen?

Åh Svenja såklart! Kommer sakna henne KNÄPPT mycket när jag återvänder till Vermont utan henne.

 

Mitt bästa beslut?

Att åka till USA även fast det var läskigt! Fast egentligen var det inget beslut jag tog 2010, såå jag säger att bästa beslutet var att åka till Portugal 10 dagar för första gången :D

 

Godaste maträtten?

Åhhhh. Delad förstaplats för veganpizzorna, vegantacos och sojaköttbullarna :D

 

Mest ätna maten?

Typ bönor & quinoa haha. Men i Vermont blir det tofu tror jag!

 

Bästa cafeét?

STARBUCKS!!! Jag <3 deras saltiga karamell varm choklad tihi.

 

Vad är du mest stolt över 2010?

Att jag åkte till USA. Att jag åkte dit liksom- independent woman waddap! Sen är jag också stolt över mitt nya pers på 1500m tihi, 4.37 baby ;) AHH GLÖMDE NÄSTAN. Att jag tog min första medaljer på JSM!!! Det blev ett silver och två brons totalt, BÄSTA! :D

 

Finns det något jag vill berätta om 2010?

Japp. Att jag hade så himla roligt och provade på väldigt många nya saker! Jag anordnade en Talangshow, var aktiv i Djurens Rätt för första gången och åkte på Peace & Love, jag var konferencier på en HipHop & Rap Battle show (nerv wrecking!) Jag ÅKTE TILL USA, jag sprang stora SM för första gången och jaaa jag känner att jag allmänt provade på en massa nya saker :)

 

Roligaste pianoläxan?

Haha nefeli tror jag. Men vänta den låten valde jag förra året med. Ha! Visar hur duktig jag är på att spela mina läxor.

 

Maj eller juni motivera varför?

Juni juni juni. Sista veckorna i skolan var ju underbara. Studenten <3. Sommaren. Åhhh.

 

((((((OBS!!! MAMMAS 2  FÖLJANDE PÅHITTADE FRÅGOR HAHA

Hur många gånger diskade jag 2010?

Mer än förut haha, för ibland måste jag diska i Vermont. Kanske 10 ggr? (ökning med 50% haha)

 

Hur många gånger lagade jag mat 2010?

Många gånger faktist! Jag tror jag lagade mer mat än jag någonsin gjort förr haha.

 

Bästa konserten?

Åhhhh någon på P&L. TYYYYYP Patti Smith konserten med Akiine & Sara-Maria för att den var så otippat bra :D

 

Något du aldrig gjort förut?

Varit på festival! Och i USA!

 

Roligaste någon har sagt det här året?

Ahh SVÅRT. Hmm. Det lär ju vart något Akiine skrev på sina statusar på facebook. HAHA. Knäpp_tjej_88. Om ni inte fick uppleva det så kommer ni aldrig få veta hur någon göra facebook så roligt. Jaaa, Akiine var definitivt den som sagt det roligaste 2010!

 

Vad har jag planerat för kommande år?

I år ska jag knäcka på löparbanan i USA (och tävla i Kalifornien!!!)!!!!!! Sen ska jag åka på roadtrip på Springbreak wiho :D och på fler roadtrips i Sverige på sommaren hihi (med emmsi & linnea och mina sistaaaaahs :) AJA, jag har faktist inte planerat så himla mycket för 2011men jag vet att det KOMMER BLI DAAAAA BOOOOMB!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela