yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

DE SENASTE DAGARNA HAR JAG...

Publicerad 2011-01-12 10:18:45 i Raaandom

hängt med detta freak:
galningen fick för sig att spela ett barnspel i centrum, och blev väääldigt insatt haha. Förutom att göra ingenting som är det vi mest gör ihop, så har vi gått på yoga på friskis&svettis också :P dock får vi inte glömma festerna som jag och tess har hemma hos henne, som innebär: oss + hög musik = DANCE PARTEEEY!


varit hos tandläkarn (nyss):
million dollar smile, baby! haha. Fast nu har jag ont i tänderna för hon typ krigade i min mun!

sovit på vardagsrums golvet med akiine för att vårt rum görs om:

och under diverse tapeter hittade vi den här tapeten! SÅ FIN. Akiine försökte tillochmed övertyga mig om att vi kunde låta en vägg ha denna tapet (även fast den var sönderriven), men så blir det nog inte haha.

chillat med denna brud:
tildzzz och jag gjorde lite planer för Thanksgiving (om typ 10 månader HAHA)

tränat i sätra med löp + andra:
okej det här var inte igår eller i sätra (och han bredvid bar inte precis med haha). MEEEEN där har var en av mina löparhöjdpunkter 2010, och den där minen hade jag säkert igår haha. Back to the point, det här inspirerar mig till 2011 års prestationer som är to come, det är bara att kötta! WATCH OUT ;)

haft mor-dotter dag i stan med mamma hihi:


vi var på fotografiska muséet och sen åt vi pizza på Teveré där dom har veganpizzor!! MMMm jag åt en vesuvio som är min favoritpizza OCH DET VAR FÖRSTA GÅNGEN PÅ TVÅ ÅR!!! :D gött!


Japp, det var det! Nu väntar jag på att målaren ska komma så att jag kan åka och träna. Sen väntar träff med Alex och sen Liz :)))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela