yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

REUNION REUNION REUNION!!!! IT WAS AWESÖÖME AND I MISS MA GIRLS ALREADY!!! :')

Publicerad 2011-01-08 15:00:00 i Raaandom

Ons-tors var två underbara reunion dagar!

Det började med att Linnea & Emma kom hit till Stockholm på onsdag morgon! ÅH, EFTERLÄNGTAD REUNION! <3 Vi började dagen med att äta....och fortsatte dagen så haha. Men eftersom mitt och Akiines rum är under renovation så kunde vi inte sova hos mig, och var tvungna att ta in på ett hotell HAHA. Bästa!! Kändes så himla vuxet haha, och vi bodde så himla centralt haha, nästan too good to be true!

dom tvååå barnen!
vårt ruuuum! haha
Linnea spände fast mig på sängen för jag var rädd att ramla ner (våningssäng) HAHA!
Fruuukost på Espresso House i några timmar :)

btw. när vi åt middag på Sogni (VÄRLDENS SÄMSTA VEGETARISKA/VEGANSKA UTBUD) så såg vi typ världens snyggaste killar. Vi var typ på en modell-fest haha. Nästan helt otroligt! HAHA. Öhh ja det var bara det jag hade att säga.

SEEEEEEN, vare dags för en reunion med dom gamla treorna på torsdags kvällen (eller med några av dom iallafall :P) Så jag, emma, linnea, johanna, sanna, lissen & klas träffades i Sollentuna Centrum för att äta middag på Food Court tillsammans :) Det var trevligt hihi, och alla var sina gamla vanliga selfs haha. Det var kul att ses iallafall, gått ett halv år liksom!

Duuuudes!
Klas var ju sig liiiik ;) (förutom hans bruna hår!!!)

AJA. Igår gjorde jag nada. YES JAG LYCKADES MED DET!!! För jag har haft ont i halsen i en vecka nu, men guess what? Det är borta nu :D :D :D :D :D :D Så imorn ska jag börja träna igen!!!! Woup woup :)


Nu ska hela familjen åka hem till min moster Seija för att hänga där hela dagen, long time no see!

LATERRRRRRRR. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela