yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

LEAVING FOR THE US!

Publicerad 2011-01-17 01:20:13 i Raaandom

Har inte haft tid eller internet på ett tag, but here I am!
.
Idag har jag gått igenom gaaanska många emotions haha, och är officiellt emotionellt-instabil. HAHA samma gamla story som förra gången jag skulle åka till USA :P FAST bättre den här gången för jag vet vad som väntar mig därborta OCH att jag erfarit hur det är att vara långt borta hemifrån redan så denna gång blir det nog lättare :)
.
Men en liten shout out till alla mina homies tihi. Jag kommer sakna er knäppt mycket meeen det finns alltid skype, mail och brev och sedan ska vi inte glömma att vi ses i sommar och att det kommer bli DAAA BOOMB!
.
Och alla måste ju gå sina egna håll och följa sina mål och drömmar, och det bästa är att man ändå alltid kan komma tillbaka och återförenas någonstans och have the greatest time ever tillsammans :D Som i sommar dårrraaa ;)
.
PUSS PÅ ER ZÖÖÖTA!
.
nu ska jag sova, nightyyy!
.

Kommentarer

Postat av: wingy

Publicerad 2011-01-17 18:50:29

jag säger som iyaz skulle ha sagt. GOODBYE GOODBYE! <3

Postat av: ganja

Publicerad 2011-01-19 01:57:18

GOODBYE LOVELY!!!<3<3<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela