yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

IDAG BLEV JAG KÄR I EN KILLE. SEN ÅNGRADE JAG MIG :P

Publicerad 2011-01-20 02:55:02 i Raaandom

waaadduuup? Idag hade jag en lektion. Haha. Det var en engelska lektion, och så har jag den med Varun också!Sen var jag på Walmart med Kirsten och Julie :P Kirra lite billiga saker ;) 

Sen körde jag en 2tim skype session med Linnea. HAAHAHA BILDEN ÄR FRÅN NÄR VI SKYPA! Den kvinnan alltså, gav mig inspiration och grejjer. Aww saknar henne<3
 


Åhhh bra låt & video. Kolla på den!! Så tycker jag att världen ska se ut: färgglad :D



snart ska jag sova :P 21.30 är nya läggdags haha (måste passa på att gå o lägga mig tidigt nu när jetlagen fortfarande gör mig sömnig!)

'niiight!

Kommentarer

Postat av: tilDA!

Publicerad 2011-01-20 17:16:33

askalasig låt! love it! tänkte faktiskt skicka o rekomendera den hahaha kram

Postat av: till yolle bolle

Publicerad 2011-01-20 19:55:42

låten! :D



haha jag med ska sova snart. jag åt världens största pannkaka!

Postat av: till tilda och akkeveggspett

Publicerad 2011-01-23 19:30:09

haha, jaaa låten & videon är såååå bra :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela