yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

BURRRRRRRLINGTON

Publicerad 2011-01-19 01:56:28 i Raaandom

Hjälp jag fryser typ i mitt rum just nu HAHA. Kallt!!!

Aja, väntar med spänning på att gå och lägga mig för jag är SÅ TRÖTT. Haha. Aja, idag hade vi typ världens jobbigaste banpass. Eller nej jag överdriver faktist haha, men jag gick in i väggen iallafall - alltid lika gött!! NOT. Men bajs på det, livet går vidare (HAHA ofta jag ens måste säga så!).

Sen hade jag mina första lektioner idag, Fundations of Social Work, Math 017 (världens lättaste tydligen) och sen Abnormal Psychology (som jag råkade missa, men det är luuungt ;)) Sen har jag bara EN LEKTION mån, tis, ons :D woup woup! Sen har jag bara ätit hela dagen, först världens längsta lunch och sen världens längsta middag haha. Men det var roligt!

Nu ska jag och valerie kolla på How I Met Your Mother innan vi går och lägger oss haha. (Programmet som jag aldrig sett, eller hur wingy? Haha.)




zZZZZZZZZZZZZZZ <---- jag snart!!

PÖSSSS!!!

Kommentarer

Postat av: tez

Publicerad 2011-01-19 17:22:50

hahah! din mytowmaaaaaan! "jag älskar jordnötter"

Postat av: yolääända

Publicerad 2011-01-20 02:57:22

hahahahaah "jag älskar jordnötter"! Årets :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela