yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

DEAR DIARY...höhö typ

Publicerad 2010-10-06 16:19:53 i Raaandom

HOLLA!!!
Haha, just nu sitter jag och chillar på mitt rum höhö för det är onsdag = vilodag (även om typ ingen tar vila förutom jag haha). Snart ska jag på min första lektion!

Men iaf!!! Jag vill berätta om mina senaste dagar men jag tar det kort:
fredag
: tävlade jag kom hem på kvällen!

LÖRDAG: fick en ny kompis på 5min!! Jag och austin (en kille från track laget) åkte longboard i några timmar och det var superkul, vi typ lekte och grejer :D sedan hade jag och valerie middag med hennes familj och det var mysigt :) Sedan hade en kille i vårt lag fest så nästan alla vi freshman tjejer gick dit tillsammans. Festen var inte precis da bomb men jag hade roligt haha :D

SÖNDAG: sooov tills det var 20min kvar till brunch med valeries familj :P Vi åt på skinny pancake (ett ställe med massa olika pannkakor) och det var suupergott :D Finns så mycket vegansk mat här!! Resten av dagen tränade vi bara och pluggade!

MÅNDAG: tränade, gick i skolan. Åt lunch med thalia för att sedan plugga i bibblan med svenja :) Plötsligt var det middagsdags med ladiess från laget. Sen messade austin om en longboard "session" och jag var ju såklart på! Så jag han och en till kille gled runt i en timme på campus. Sen pluggade jag typ hela natten för jag hade deadlines på massa saker :P

TISDAG: tränade, gick i skolan som vanligt. Sedan åkte jag valerie och robert downtown för att plugga på ett café som heter muddy waters. Åhh jag ska lätt återvända dit, men det var synd att dom inte hade veganska efterrätter :( Halv sex var det dags för dagens sista lektion: Psykologi. Efter det var vi tvugna att gå på en föreläsning om att skaffa jobb ungefär, fast inriktat till atleter. Halvt intressant. Sen avslutade jag och val kvällen med att kolla på glee avsnitt :D 

ONSDAG: IDAG!!! Ska jag plugga ihjäl mig...wiho! Äsch, det är bara att göra det bästa av situationen, kanske skapa fest i bibblan som jag och robert brukar ha :P Om 25 minuter börjar min första lektion...historia. Hjälp. Jag är rädd för min lärare. Haha. Aja I CAN DO ANYTHING!

hmm hoppas det här var intressant? aja,

see ya!

för att keep the swedish fire alive ger jag er oskar linnros höhöhö ;)


Kommentarer

Postat av: akiine

Publicerad 2010-10-07 19:27:02

JAG VILL VARA MED JAG VILL VARA MED!!snart kommer jag :D:D:D

Postat av: yolanda

Publicerad 2010-10-07 21:59:08

va haha kommer du??? när???

Postat av: akiine

Publicerad 2010-10-08 10:09:40

i vår :D hahaha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela