yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

PAUL SHORT @ LEHIGH

Publicerad 2010-10-03 03:44:54 i Raaandom

heey heey heeey!
Igår var vi och tävlade i Pennsylvania juuu - coolt :D Loppet gick bra men var inte det bästa mentalt för mig, tyckte liksom inte det var lika roligt som förut, mer ett lidande haha. Men jag har en plan om hur nästa lopp ska kännas bättre så det är luuungt! Jag ska gå ut mer aggressivt som coach tycker jag borde, och vara galen (som brukar vara mitt motto men nu snackar vi om ett lopp som är 4200m längre än vanligt haha) Men det ska gå vägen! You see me rolliiiin' genom terrängen typ! 8) haha.

Och btw, i the golden race som bara vi top 10 i laget fick springa hade 400 tjejer med! :O Jag kom på 201:a plats HAHA


morgan (vår bästa tjej som också är vegan hihi), jen, julie och alexa :D

plus mig och caroline (andra superbra veganen höhöh:D)

det var blött och geggigt!

killen längst till vänster heter john och han är från vårt lag :D han kom tolfte av 400 typ :O RESPEKT ;)


det här är Bo, hon är en såndär tjej som man skulle kalla "skön" :P Jag delade rum med henne på hotellet wiee! Och guess what, Bo ska plugga i Sverige i vår!! Wöööw! Och alla min homies där hemma ni MÅSTE träffa henne och göra roliga saker, hon är jätterolig så no worries :D Jag är ledsen för jag kommer inte vara hemma när hon kommer :(


det här är jen igen, hon älskar godis hihi!


Men måste jag gååå, för vi ska på feeeezt hos några;) ;) ;) Yeah. Hihi. Haha :D See ya!

Kommentarer

Postat av: akiine

Publicerad 2010-10-03 11:16:18

MEGA LIKE :D:D:D jag vill träffa bo :D

Postat av: Emmy

Publicerad 2010-10-03 23:39:05

ååh vad synd att vi inte åkte till den här tävlingen iår.. vi var där förra året och skulle ha åkt iår, men våran head coach var på bröllop dne här helgen så vi fick tävlingsledigt :)men vi kanske ses på någon annan tävling...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela