yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

EFTER EN HEL DAG I "THE GRUNDLE"

Publicerad 2010-10-25 03:07:50 i Raaandom

öööh. min mage är mättast i världen! hjaaalp. dagen spenderades i en av våra dining-halls: harris-millis, men av studenterna kallad "the grundle". Det kostar 10,00 points att komma in där, och sen får man äta hur mycket man vill. Så några av oss i laget var där och åt alla dagens måltider samtidigt som vi pluggade, för bara 10,00 points.

Alla på campus har alltså ett kort med poäng på, som man handlar alla dagens måltider med på alla dining halls, och "resturanger" på campus. Så jag lagar alltså INGEN MAT SJÄLV WOHO!!!!!!!




MEN IAF, igår var jag, julie, kirsten, val och savanna iallafall på "Thrift store shopping"
= "Second-hand shopping" (ungefär). Jag hittade VÄRLDENS SNYGGASTE JACKA. Oohhh myyyy goshhhhhh (i usher melodi höhö). Jag ska ta kort på den och visa er alla, och ni som känner mig vet att det är en yolle jacka. haha.


När vi kom tillbaka till campus var vi helt dööodade och vilade i en timme haha. Sen gick vi alla minus savanna på bio och såg "Life as we know it" som var rolig! Det är lite roligt för det är en annan känsla att kolla på filmer nu för mig. För jag ser allt som utspelar sig i USA på ett annat sätt nu när jag är här. Det känns mer på riktigt på något sätt, och som om allt som händer i filmen kan hända mig typ. Haha.


hahahahaah min roomie och vackra korridor. TÄNK ATT JAG BOR DÄR HAHA

Val framför våra regler höhö

rutten bild, och jackan får inte visa sin förtjänta snygghet, men här är jag utanför bion!

När vi kom tillbaka så gick jag på en liten fest med svenja också. Det var helt okej roligt men jag börjar bli irriterad på att alla röker på överallt. Jag tycker det är sliskigt och mobbat haha. Men jag lekte DJ så jag hade roligt höhö ;)

hej skylt, hur kom du dit?
hahaha jag skulle DÖTT AV SKRATT om bordet hade brakat!


nu ska jag gå på en promenix med robert, måste verkligen röra på mig!! KRAMIZZZZ haha

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-10-25 10:47:01

FIN JACKA :D



ska också secondhand shoppa nu :D



HAHAAHAHAHHA JAG SKULLE OCKSÅ DÖTT AV SKRATT OM BORDET BRAKADE!!! HAHAHAHAHAHAHA



vad fin kappa och strumpbyxor valerie har!!1



ps. är life as we know it baserad på serien som jag och sandra alltid kollade på? med jonathon, dino...?

Postat av: tilda

Publicerad 2010-10-25 20:22:20

haha ja dino, såå snygg:)

Postat av: yolanda

Publicerad 2010-10-26 02:49:04

haha, tyvärr var det inte den filmen :/ utan med typ katherine heigel och en annan snygging hihi!



och jag råkade fälla ett bord btw som alla började hoppa på och förstörde hahhah alla var som galningar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela