yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

NÄMEN TJENARE. HAHA

Publicerad 2010-10-13 21:37:19 i Raaandom

okej dags för en snabb uppdatering:

- tävlingen i Boston gick jättebra! Gick ut mer aggressivt och placerade mig bra = good job!

festen vi var på i lördags fick en noise-complaint. Så polisen kom och dödade den. Haha. Var ganska spännande :P 

- jag och valerie har hittat på en ny tisdags tradition. Vi ska kolla på glee varje tisdag hos varun och hans rumskompis för dom har en tv. Men vi misslyckades lite igår för vi kom två timmar försent. Haha. Det slutade med att vi kollade på "Baksmällan" istället.

- vissa killar är inte rädda för att ta initiativ. MEN DET ÄR ALLTID FEL KILLAR SOM GÖR DET! 

- jag har skypeat med faik tre dagar i rad nu. HALLÅ RESTEN AV MINA VÄNNER NI ÄR JU ALDRIG INNE PÅ SKYPE HAHA. För jag får internet utanför bibblan så jag kan skypea nästan anytime nu :D T.ex idag satt jag och svenja ute och pluggade utanför bibblis samtidigt som vi båda skypeade haha.

Hmm. Idag känner jag mig lite förkyld så jag ska försöka vara still hela dagen! Men först ska några av oss tjejer i laget äta middag downtown på ett veganställe och robert ville gå på någon poesi-grej haha. Aja, nu ska jag plugga lite ekonomi!  LATER!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela