yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

LADDAR FÖR MORGONDAGENS A+!!!

Publicerad 2010-10-28 04:29:13 i Raaandom

Imorn blir A+ på Psykologi provet!! Har ju pluggat som en knasböll så det är bara att leverera ;)

Förutom att jag pluggade hela dagen så:
- åt vi middag på Williams Halls brandtrappor och kollade på solnedgången (fast solen var borta när vi kom dit, fast det var fortfarande ljust ute, så jag förstår inte riktigt vad vi såg haha)

lovade vi en snubbe att vi skulle komma på hans parkour session på lördag (för han såg så cool ut när han hoppade på grejjer haha) men jag är ju inte här då kom jag på sen.

GAMMAL BILD FRÅN BRANDTRAPPAN:


ja sen hade vi fest i bibblan i X antal timmar. Men det var typ 17 grader sol (jag förstår inte vädret!!! iförrigår var det typ 0 grader!) så livet var GÖTT!

nu ska jag borsta tänderna och Zzzova, träning 07.15 som vanligt imorn!
LALA SALAMA (godnatt på swahili)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela