yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

jag vill ha en miljon vänner som heter zach, justin, aaron..så coola namn hah!

Publicerad 2010-10-05 05:19:34 i Raaandom

det är kul att messa med killar i usa. Om man får ett mess som bara innehåller "hey" så betyder det att man ska svara med "hey! what's up?" haha.

Aja jag ska berätta mer imorn för nu är det past bed time! Hade så mycket läxor så var tvungen att plugga plugga plugga.

Och mina homies som väntar på att jag ska svara på era mail så ska jag skriva långa svar imorgon hihi :D
natttTTTz. haha

Kommentarer

Postat av: akiine

Publicerad 2010-10-06 11:17:21

hahaha måste du skriva så till alla då! hahahaha

Postat av: YOLANDA

Publicerad 2010-10-06 16:22:26

hahaa jaa :P för jag fick ett sms med "hey" och jag ba va? hahaha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela