yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

JAG = RALLY CAT!!!

Publicerad 2010-10-24 02:37:01 i Raaandom

Igår sprang mitt lag "Sain't Mikes Invitational", men jag hoppade över den tävlingen för att kunna satsa mer på nästa helgs tävling som är America East (som bara topp 10 åker på - including me wieee :D)

Såååå jag bestämde mig för att överasska alla och klä ut mig till skolans maskot.....och det blev en SUCCÉ!!!! :D

HAHAHAHAHAAHHA ALLTSÅ DET VAR SÅÅÅÅ KUL OCH TYDLIGEN HAR VÅR MASKOT ALDRIG VARIT SÅ VILD SOM JAG HIHI, och man kan söka jobb som det också som jag l-ä-ä-ä-t-t skulle kunna göra :D


















mot St. Mikes!!!! (Kathryn & Val)


FRAMME - alla är taggade och klara men ingen vet vad jag ska överasska dom med..... ;)


morgan (en av veganerna hihi) tar täten...och vann loppet :D




MEN HÄR KOMMER IAF NÅGRA BILDER PÅ MIG I DRÄKTEN HAHA! TÄNK ATT DET ÄR JAG UNDER DEN DÄR DRÄKTEN LIKSOM...hahahah









Ahhhhhh det var tider det haha!

Kommentarer

Postat av: lelle

Publicerad 2010-10-24 12:30:59

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

Postat av: akiine

Publicerad 2010-10-24 22:11:51

HAHAHA JAG VISSTE ATT LINNEA SKULLE GILLA :D



JAG MED!! :D



Postat av: yolanda

Publicerad 2010-10-25 02:07:37

hahahah linnea! akiine du måste skriva roliga grejjer till linnea på fb också :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela