yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

JAG KLARADE MITT HISTORIA PROV!!!!!

Publicerad 2010-10-26 02:35:44 i Raaandom

och fick ett B- !!!!!! AHHHHHHHHH ETT MIRAKEL HAR SKETT!

När vi fick tillbaka vårt prov och uppsatser så kollade jag inte på betyget direkt som jag alltid gör. Jag gick ut ur klassrummet, satte mig ner på en bänk. Tog ett djupt andetag och tänkte att jag bajsar på allt om jag inte klarade det. Men plötsligt ser jag det: JAG FICK ETT B MINUS!    hahahahahaha jag blev nästan galen av glädje. YES!!!!!!!!!!!!!!!!!!

så nu har jag motivation till att plugga igen, så nu kör vi psykologi!


och en sak till, lyssna på min nya favoritlåt hihi, från Parkens nya album wieeeeeee :)
Parken – Väntar På Något Stort


wow vilken hög kvalité den här bilden har....not!

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2010-10-26 15:46:42

grattis!!



och hej jag är avis på dig för att du inte behöver betala mat.

skype snart?

Postat av: yolanda

Publicerad 2010-10-28 03:59:15

tid, och plats and i'm there ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela