yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

JAG HAR ÄNTLIGEN EN VÄN SOM HETER ZACH!!!

Publicerad 2010-10-18 04:25:32 i Raaandom

Tänkte säga holla, innan jag går och lägger mig hihi. Nu är det alltså söndag, och helgen är snart över. Tråkigt, men jag gillar ju veckorna med, men jag vet ju att dom kräver lite jobb = plugg. Men men :) okej snabb resumé:

FREDAG:
Bo's
pojkvän Brent fyllde år så hon hade en födelsedagsfest hos honom. Men jag och valerie var hos svenja och kollade på The Hills först (haha) så vi missade hans ankomst. Men festen var iallafall jätte rolig! Haha, det roligaste var när jag satte på Glee's version av "Don't stop believing" och jag och killarna jammade loss! Först mobbade dom mitt låtval men plötsligt stod vi alla där och skrek texten haha. Aja det var kul!

LÖRDAG:
Jag och valerie gick downtown och skulle shoppa lite. Jag är ju inte så bra på det haha, men köpte en rolig t-shirt, tandkräm och sånt och 2 böcker. (Jag köpte "Eating Animals" Akiine!! och den andra var en dictionary haha). På kvällen så gick vi på en annan födelsedags fest hos några som svenja kände. Men så kom polisen.....IGEN haha! Så festen dog.
Men då gick vi hem till några killar som hon kände och hängde där. Haha det var kul! Vi hade "dance party" (och jag spelade Steve Aoki superhögt akiine!!! Och alla ba: "vaaa har du sett han live? :O :O" haha.)

Juste det var ganska kul för dom försökte ge mig något att dricka och så var jag tvungen och ba: "jag dricker inte" och så blev alla chockade. Haha. Kanske lite besvikna också. Men sen när vi gick hem dom ba "jaa det är sant, men behöver nog inte dricka för att ha kul" när dom hade insett att jag inte var tråkig_tjej_91. Men det är lite jobbigt för alla röker på överallt....hjälp. Aja. Det var en rolig kväll!

SÖNDAG:
Jag svenja, nikos och min nya vän SOM HETER ZACH (äntligen!!!) spelade basket (yess jag har äntligen ett gäng att spela basket med hihi). Sen har jag bara skypeat :D, pluggat och typ hängt lite när varun kom över.


jag valerie och svenja i lördags.


svenja cyklade och jag åkte longboard till bibblan efter att vi spelat basket!


mot bibblis!!!


hahaha jag och svenja försöker passa in med att säga dude, word och peace höhö 8)

Kommentarer

Postat av: akko da lakko

Publicerad 2010-10-18 18:58:25

VAD FIN DU ÄR PÅ FOTOT :D VAD ROLIGT NI HAR DET!!! :D

Postat av: akko da lakko

Publicerad 2010-10-18 18:58:33

VAD FIN DU ÄR PÅ FOTOT :D VAD ROLIGT NI HAR DET!!! :D

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-10-18 19:00:11

oh!! vad bra :D då får jag läsa den i jul :D:D:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela