yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

igår hade vi fest i bibblan

Publicerad 2010-10-20 04:43:44 i Raaandom

idag har varit en trevlig dag!! jag och valerie åkte downtown för vår traditionella "plugga-på-ett-nytt-fik-varje-tisdag-förmiddag" och pluggade på "August 1st" :) Och för ett tag sen kom vi tillbaka från varuns rum där vi hade vår traditionella glee-kväll :D och planerade vår toga-fest som vi ska anordna i helgen förhoppningsvis hihi.

men igår hade jag och robert iallafall fest i bibblan!! :)




godnatt!

Kommentarer

Postat av: akiine :D

Publicerad 2010-10-20 10:17:17

HAHAHA jag vill också vara meeed!!!

Postat av: akiine? yolanda?

Publicerad 2010-10-20 10:19:02

imorgon är det traditionella Life kvällen. idag ska jag göra någonting jag inte vet, som varje onsdag! och sedan ska jag planera min hemmafest som jag ska anordna för mig själv i helgen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela