yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

DEN SVENSKA BJÖRNSTAMMEN VET VAD DOM SNACKAR OM!!!

Publicerad 2010-10-27 04:50:23 i Raaandom

HAHAHAHAHAAHAHAHHAH IDAG FICK JAG VÄRLDENS SÄMSTA BETYG. jag fick........D- på mitt ekonomi prov.

hehe.

men medelbetyget i klassen var D så det var lugnande. Och 40 av oss ska få varningar. Plus så fick jag ändå 60%, fast det var 59& var F. hehe. Men som sagt MEDELBETYGET VAR D.

Nu blir jag rädd att någon kommer bli orolig för mig, men det är lungt. Jag pluggar varje dag så det är inte det, jag pluggar kanske inte så effektivt plus så fick majoriteten av klassen sämst betyg så det finns ju en anledning till detta.

MINA LÖSNING TILL PROBLEMET parampampaaam:
- skaffa en tutor
- plugga på ett bättre sätt

och jag kommer klara kursen med ett bra betyg. I KNOW IT. Så bajs på allt för här kommer jaaaaaaag ;)



ps. efter några timmar i bibblis med svenja så hände världens bästa grej. Säger bara snygg_kille, och en trevlig konversation!!! dsssSSs..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela