yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

20 minuter innan dagens första lektion!

Publicerad 2010-10-08 16:18:22 i Raaandom

hey y'all! (haha skulle ALDRIG säga så här in real life!!)

vet ni vaaaad! idag ska vi åka till Boston, för vi ska springa där imorgon! SPÄNNANDE :D vi åker buss dit i ungefär fyra timmar, och gissa vad jag ska göra på bussen...PLUGGA! :D hahah. pepp pepp pepp!!!! måste hitta motivation till det först bara...

aja, wiee igår åt vi middag med svenja och hennes snygga kompis, och vi blev bjudna på hans födelsedags fest på lördag. YES! haha.

btw så är jag excited inför tävlingen imorn för jag ska vara knäpp! WIEE! Ska vara "aggressive" som coach vill att jag ska, och sen ska jag bara go for it. RAAAWR!!! (hhaha pepp-mode igen) :D

asså jag är så cooool! hahahaha förlåt för denna mobbade bild, men kolla kläderna :D


Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2010-10-09 14:15:42

Lycka till bumsan!

Postat av: yolanda

Publicerad 2010-10-24 02:44:35

thanks ladey!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela