yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

VILSE I MANCHESTER

Publicerad 2010-11-22 05:59:58 i Raaandom

yoooooooooooo!
idag har varit en lång dag. Det började med att vi ville vara lite coola och gå downtown från hotellet istället för att beställa taxi. Pappa tycker tydligen om att gå, har du hört den förut akiine? HAHA! Men jag ville också gå så vi började vandra, cirka 45 minuter senare har vi kommit downtown och där skulle vi ta bussen till New Hampshire Mall, men eftersom bussen tydligen inte går på söndagar (usa's kollektiv trafik är inte som vår = alla har bil, ingen åker kommunalt)
 
Så jag hetsar på att vi ska gå resten av vägen. Ingen bra idé hehe. 2 timmar senare kommer vi fram, efter ha varit vilse i cirka 1 timme HAHA och jag låtsades hela tiden att jag visste vart vi var, plus så var det läskigt när vi gick igenom ett "dåligt område" där alla såg lite dangerous ut. Haha hjalp.

Men vi kom fram iallafall, och stannade för att äta på Chili's hihi. Sen så blev vi hämtade av pappas kusin som han bara träffat en gång förut när han typ var 20 och hon 10 år i Rwanda. Det var roligt faktist! Jag brukar inte vara super entertained när vi hälsar på släkt ibland, för att vi alltid träffar nya (känns det som!!) men det var roligt idag :D

Nu är vi på hotellet, ganska döda efter dagens bravader (haha bravader!). Mamma och Seija sover redan men jag och pappa är ju vakna. Pappa kollar på......teve såklart. Haha what a surprise!

på den långa vandringen...


pappa är besatt av att ta kort med polisbilar haha!

hos våra relatives!!!


nu ska jag soooova! natttzzzzzzie

PS. imorn väntar Boston!!!!

Kommentarer

Postat av: tilda

Publicerad 2010-11-22 18:41:28

yolanda du inser att du skrivit nazist i slutet av inlägget crazy ladeeeeey! jag läste det som det iaf när du skrivit nattzie hahahah knas!

Postat av: yolanda

Publicerad 2010-11-23 04:46:04

HAHAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAHAHHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHHHAHAHAHAHAH HJAAAALP!!!!!!! for the record så är jag ingen nazist haha!! menade typ "natttttt och sen typ zzzzzz, och ieeee hahah

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela