yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

I <3 NYC

Publicerad 2010-11-28 17:57:16 i Raaandom

HEEY HEEY!
Fortfarande i New York and lovin' it! Dooooock, så åker jag tillbaka till Burlington idag igen för skolan börjar ju imorgon...Orkar inte tänka på det just nu för det är 3mördar veckor kvar i skolan. Jag måste t.ex rädda mitt D- i Ekonomi på min final exam. (Sista veckan är "Exam Week" då vi bara har prov (inga lektioner) i varje ämne om hela kursen, HELA KURSEN. hjalp.

Men men, jag kommer klara det - i know it, men för att göra det så måste jag kämpa!! Så imorn börjar mitt mega pepp inför min sista kamp! Haha.

Kort resumé av veckan (mer kommer sen):
BOSTON: Bo kom och hängde med oss en dag då vi besökte John.F.Kennedys bibliotek och baren Cheers (från serien Cheers höhö)

bo & jag i vita huset....noot :P



okeeej hinner inte lägga upp mer från Boston!!

NEW YORK CITY:

paraden på thanksgiving, folk var vilda!!

vacker vy från Brooklyn!

och svenja was here :D

ahh nu måste jag gå så jag hinner göra något innan jag åker!!!!
LATER :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela