yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

JUST NU I MANCHESTER, NEW HAMPSHIRE.

Publicerad 2010-11-21 17:52:18 i Raaandom

okeej, ett år sen jag skrev typ!!

KORT OM REGIONALS: Tufft lopp men jag köttade och sprang bra tycker jag, så jag var nöjd! Sista tävlingen i min första Cross-country säsong ever, och det har varit spännande och roligt. Jag menar, jag hatade typ terräng innan så nu blev jag lite sugen på att springa ett Terräng lopp hemma sen också, och med lite mer glädje än förut haha. Men aja, jag träffade iallafall en svensk i Conneticut: Tobbe (Lundgren = löpare you know!). Det var coolt. Haha, jag visste att Manhattan College skulle vara där och det första jag ser när vi kommer fram är typ Tobbe så det var ganska komiskt. Och alla i mitt lag blev typ chockade_människor för att jag kände någon och pratade svenska i deras närvaro haha. Det var gött!

TILLBAKA TILL NUET:
Mamma, pappa och Seija är ju här!!!
GALET. Först hälsade dom på mig i skolan, träffade min coach, mina nya homies och såg staden! Men igår åkte vi en vild bussresa (platserna delades ut genom "först-till-kvarn" sättet, även fast alla hade biljetter så det var lite kaotiskt) hit till Manchester i New Hampshire. Pappa har en kusin här som vi ska hälsa på och sen ska vi sakta men säkert till NEW YORK CITY!!!!!!

Jag har ju också börjat få gråa hår eftersom det känns som om jag tar hand om tre barn
. HAHA. Nej men alla är så virriga och pappa är ju så vild haha, ska prata med hela världen hela tiden. HAHA! hjaaaalp. Aja, nu ska ni få lite bilder! Och speciella hälsningar till Akiine, som inte kunde följa med hit, busy lady :(





Nere vid havet downtown i Burlington, Vermont :)




Skinny Pancake, där man kan äta pannkakor med olika innehåll, själv beställde jag The Vegan Monster ;D



när vi var på Friendly's haha MED INGEN MAT ALLS FÖR MIG. Hahah hjälp. Roligaste grejjen: när Aaron i mitt lag ba: aaa där kan man ju äta och pekade på en resturang som hette....Dairy Queen! hahah, alla ba: eh yolanda är vegan.(btw akiine, igår beställde jag en liten bön skål typ och så hittade jag kött i den - euuw!)

Aja, nu ska vi typ ut på jakt efter ett annat hotell här i Manchester. Och till en mall, yeah!
Catch ya later :D

Kommentarer

Postat av: Tilda

Publicerad 2010-11-21 19:14:31

Är det där secondhand jackan som du köpte innan? och vad långt hår du har fått kvinna. :-D

Postat av: akko da lakko

Publicerad 2010-11-21 19:56:08

OH TACK :D för den speciella hälsningen. jag vill komma jättemycket!



mamma och jag pratade om att ifall jag inte kan på våren så ska jag komma typ en eller två veckor innan du ska hem innan sommarlovet så åker vi hem tillsammans :D:D:D



OCH !!! du frågar mig alltid om jag vill ha någonting.. jag vill ha en vermont tshirt :D:D hahaha med den där katten!(=du)



EEEEEEEEEW1!! äckligt!!!



hej då pretty girl! :D ditt hår har växt igen hahaha

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-11-21 19:56:48

hahahaha såg nu att tilda skrivit att du fått långt hår hahaha



så nu fick du extra confirmation hahaha

Postat av: yolanda

Publicerad 2010-11-22 05:31:09

yess tildiz det är den :D wieee vad roligt att du och akiine märker det!!!



hahaha akiine dina en miljon glada gubbar :D men yezzzzz kom hit foort fooort!!! bara 5000 för en ticket :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela