yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

TRE VECKOR AV PLUGG TILL FINALS ----> JULLOV!!

Publicerad 2010-11-30 15:30:56 i Raaandom

Wawawawaaaaaddup?

Tillbaka i Burlington igen efter typ världens längsta resa. Skulle varit framme här igår 04.00 på morgonen men bussen var fyra timmar försenad så jag kom fram 08.00 på morgonen och hade typ inte sovit alls på bussen, för vi bytte i Boston och sånt. (Plus så var det en läskig kille som frågade mig tusen frågor, och det roligaste var när jag började ljuga och han ba:"vad heter du i efternamn?" och jag fick hjärnsläpp och ba: "det är typ svårt att uttala" och han ba: "vad heter du då?" och jag ba: "eeeh..........Eriksson!!!". Hahahahh och det var så lätt!!!)

Aja det var knaas, men nu är jag iallafall back! Idag har jag ett Psykologi prov som jag började plugga på igår så det är lite hemskt men men, jag ska bara duscha nu efter träningen och gå på mina två lektioner, och sen kör vi PLUGG för provet är inte förrens ikvälll, gött! :)


min favvo låt just nu, HAHAHAHAHHA :D ni måste lyssna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela