yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

SPONTAN BIO!

Publicerad 2010-11-10 16:29:32 i Raaandom

vHEJJJJJJ!

om 5 minuter måste jag börja gå till min lektion, men jag vill skriva något här snabbt!!

SOOO, igår var en trevlig dag. Haha, jag och kirsten gjorde äntligen det vi planerat att göra! Vi gick till bibblan, till tredje våningen (där det är knäpp tyst), och gick runt med hennes prutt grejs (en grej som gör prutt-ljud) och använde den överallt haha. Sen pruttade vi själva också HAHAHAH! Men alla var så koncentrerade så ingen reagerade typ, men vi hade kul ändå xD

Sen hade jag en lektion på kvällen (Psykologi från 17.30-18.45 :P), och efter det så åt jag middag med svenja och nikos (det är inte en tjej heller tilda haha):) 

Efter det så gick vi på ett möte (kan förklara mer sen) och det var kul. Och helt randomly stötte vi på Bo, och bestämde oss lite spontant att gå på bio eftersom vi inte hade träning idag på morgonen. Så vi gick på bio och såg Due Date :D Den var helt okej rolig, men jag gillar ju att gå på bio och det var ju roligt sällskap (valerie, svenja & bo) så det spelade inte så stor roll hihi :D



NU MÅSTE JAG GÅÅÅ!!!!! hej daaaaaaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela