yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

OCH SÅ VAR DET HELG IGEN!

Publicerad 2010-11-06 02:19:53 i Raaandom

Wieee, kom tillbaka nyss från vår pre-party i Varuns rum. Haha. Nej men alltså vi följde med han och Aaron till hans rum för att hämta hans kill tidningar (för vi klipper ut alla snygga killar och klistrar upp dom på vår dörr haha). Men när varun satte på musik så blev det ett dance party plötsligt, som slutade med att alla gick och dushade efteråt för att vi svettades så mycket haha. Så imorn blire fest i varuns rum har jag bestämt. Och vi ska alla klä upp oss också (äntligen haha!!) :D

Well, snart ska vi träffa svenja och så ska vi på ett litet partey hos några killar vi hängde hos för typ två veckor sedan tror jag. Spännnnnnande. Och jag ska ta med min ipod och skapa dance party numero 2!


 
flava flaaav x2!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela