yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

INLÄGG DEDIKERAT TILL ÄITI & DADDY!!!!!!!!

Publicerad 2010-11-11 19:12:49 i Raaandom

ahh jag längtar så himla mycket tills mamma, pappa och seija kommer hit!!!!! 

Jag tänkte skriva att det är mobbat att jag längtar så mycket till att dom kommer hit, men nej jag tänker banne mig inte bortföklara min längtan!!! JAG LÄNGTAR EFTER MAMMA OCH PAPPA. JÄTTE MYCKET. Hihi :D

Trodde faktist inte att jag skulle längta efter dom mycket eller. Trodde mest jag skulle sakna mina kompisar hemma liksom. Men nope, i was wrong. Jag saknar mina kompisar såklart (för ni är BÄST hihi) men jag saknar också min familj!!!

Jag vill typ sitta i soffan med pappa och kolla på tv. Åka till Väsby Centrum med mamma på en söndag, och sjunga alla låtar med henne som kommer på The Voice i bilen. Jag vill hyra film med pappa hihi. Jag vill kolla på True Blood med mamma (jag vet, ganska knas att kolla på det med sin mor haha).

Jag vill sitta mitt emellan mamma och pappa i soffan och bara gooooooooza!

HAHAHAHAHAAHAHHAHAHAHHAHAAHAHAHA. jag längtar som en knäppis till måndag!!!!!!!!

chill framför teven med faaar haha :D





Kommentarer

Postat av: akiine the adopted one

Publicerad 2010-11-11 22:11:21

wow! coola föräldrar du har!!



Postat av: yolanda

Publicerad 2010-11-12 14:32:55

hahah!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela