yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

FOTBOLL<3<3<3<3<3<3 hihi

Publicerad 2010-11-04 14:34:18 i Raaandom

Whaaaaaaaaduuup?

Vet ni vad. Jag ska bli en medioker fotbolls stjärna. (haha medioker!) För vi spelade fotboll för några dagar sen, och så började en kille hålla på och gnälla om att vi var för många tjejer i ett lag och blablablaaaa. Det skulle han inte gjort. För jag kan inte get over sånt. Jag blev arg/irriterad/galen och nu har min hjärna fastnat på att bli bäst på fotboll. Så igår spelade jag igen (onda killen var där) och jag ska spela meer och meeer. Jag övar tillochmed på att göra trix. Haha.  

Men ni som har vart homies med mig några år vet ju att jag ibland får ryck och blir besatt av fotboll. Kommer ni ihåg när jag frenetiskt (hahah asså mina ord) försökte samla ihop folk till ett korpen lag? Och när jag ville börja spela fotboll någon gång i veckan igen? Och nu är jag tillbaka i min fotbolls-fas igen haha men denna gång har jag en inomhushall med konstgräs ungefär 200m ifrån mitt rum. YEAH!

(Men jaa jag vet att jag springer så mycket så att fotboll inte är den bästa återhämtningen för mig hehe. Men det är luuuungt, jag ska spela med måtta ;) hihi)


well, nu ska jag snart på dagens ENDA lektion! (fast sen ska jag plugga hela dagen i bibblis höhö, men ikväll visar dom en harry potter film gratis cirka 100m från mitt rum, så det ska vi spana in) WIEEE :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela