yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

EXAKT EN VECKA KVAR TILLS MOR FAR & SEIJA KOMMER HIT :D!!!!!

Publicerad 2010-11-09 03:58:40 i Raaandom

HEEEEJ!
jag har varit lite rutten på att uppdatera! meeen here I am :D höhö.

VET NI VAD. Idag spelade jag fotboll igen och jag var DUKTIG :D Wieee! Tillochmed en tjej ba: wow vad du har utvecklats jättemycket!, när jag övade på en av mina uppgifter från coach svenja (haha). Och mitt fan numero dos, en kille ba: nice nice! hela tiden när jag övade på mina trix och när vi spelade match. WOHO!! 

Men iaf. Helgen. Japp den var nice! BILDERRRR:

FREDAG:
Gick vi ju på den där festen jag skrev om. Den var helt okej rolig. Vi var ju VIP haha, så det var gött. För det kom så mycket folk så dom fick hålla igen dörrarna till sin källare och typ neka hela världen. Men vi fick ju alltid glida förbi höhö ;) Sen så blev jag lite homies med hej_cool_amerikansk_kille, så jag hoppas jag träffar honom igen (förutom igår när han körde förbi med sin pickup och tutade haha).

haha, när vi var på toan hos killarna som hade festen.

svenjas coola frilla!


LÖRDAG:
Vår basket-dag
! YAY :D Vi kollade på både herrarnas och damernas match och mellan dom beställde vi vegansk pizza och spelade basket och fotboll haha. Varun var min basket coach och jag blev faktist lite bra på det efter ett tag :)
Sen på kvällen gick vi allihopa och kollade på Inception som visades gratis, efter det så hängde vi i Varuns rum och pratade om kärlek och livet i några timmar in på natten och lyssnade på Owl City i bakgrunden haha. Väldigt mysigt faktist!

Heeey Varun! (uttalas varoooon hihi) :D

här ska vi låna basket bollar hehe

där inne spelar vi basket OCH där är våran inomhus bana!

SÖNDAG:
Hängde vi i the grundle i X-antal timmar. Sedan så gick jag och valerie och bokade mamma, pappa och seijas hotell. Sen lite simning på det, och på kvällen åkte vi downtown med Caroline (en tjej från laget) och åt middag på Citymarket, som är typ en stor mat-affär men allt är ekologiskt ;)

nuuuuu ska jag och valerie kolla på How I Met Your Mother, för jag fick låna säsong 1 & 3 av Thalia!!
BAJ BYEEE

Kommentarer

Postat av: tilda

Publicerad 2010-11-09 09:47:04

jag trodde varun var en tjej och att det var ett smeknamn typ hahahahah

Postat av: yolanda

Publicerad 2010-11-10 15:42:29

hahahhaah neeej, varun är ju en kille från xc-laget xD

Postat av: akiine

Publicerad 2010-11-10 21:43:08

spännande spännande späannande :D:D:D:D UNDERHÅLLNING PÅ HÖG NIVÅ!! :D



how i met your father kan den heta!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela