yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

BOSTON BABY!

Publicerad 2010-11-23 05:25:43 i Raaandom

Yeeeeees, jag är i Boston för tillfället!! och här kommer lite en liten bildhistoria om vår dag:

fick skjuts av pappas kusin Alice (som vi träffade för första gången igår ju, vi blir homies med våra släktingar fort haha) till bussen som tog oss till Boston:


framme i Boston tog vi deras "metro" till Chinatown där vi hittade en hel vegansk thai-resturang!!!






 
och sen morotskakan som alla åt så snabbt så att jag inte fick kort på hela!!

mmmmmmMmmmm, stället hette "My Thai Vegan Café!"

aja nu ska jag sova och ladda för en heldag i Boston imorgon!!!!!! :D
nightiieeeeee
(hahah inte "nattzieee" igen)

ps. mina bilder är inte precis "wooow vilka fina foton och vilken känsla man får" - foton, utan bara "hej nu tar jag foton, kolla!" så förvänta er ingen feeling haha. Men hoppas ni får en ändå hihi!

Kommentarer

Postat av: akko da lakko

Publicerad 2010-11-23 11:39:34

HAHAHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA "hej jag tar foton" hahahahahahahhahaha



AAAHHHH MAAAA GAAAAAAAH JAG FÅR FEELING AV ECSTAS NÄR JAG SER MATEN!! JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR! alltså på riktigt!! jag får nu attack och vill vara där och mitt blodtryck är för högt



nah..



ai ..



daj

Postat av: akko da lakko

Publicerad 2010-11-23 11:40:02

JAG VILL SE UT SOM DEN DÄR MATEN!!!!!! HAHAHAHHAHAHA

Postat av: lovisa

Publicerad 2010-11-23 12:38:19

oh avis!

Postat av: william

Publicerad 2010-11-25 16:58:36

fina bilder:3



följ mig gärna på bloglovin, släng iväg en kommentar så följer jag dig! :)



ha en fortsatt trevlig kväll! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela