yolanda

Ehhh jag gillar att prata, skratta och springa överallt

BILD-FEST/MARATHON!

Publicerad 2010-11-02 03:43:17 i Raaandom

Mucho har hänt för det har varit helg: America East & Halloween!! :D

America East är den tävlingen som är viktigast i vårt lag, så 10 av oss ladeys och killar åkte iväg till Boston för att springa den prestige fyllda tävlingen höhö. Det var gött gånger en miljon. BÄSTA TÄVLINGEN HITTILS. Alla vi var så peppade och glada, och så gick det så himla bra för alla också! Själv doubtade jag mig lite i början (skam på mig) och mitt i tävlingen kände jag mig super trött och tänkte ge upp, men POFF så hände något (typ att negativa tankarna försvann) och så kände jag mig jätte pigg! Och jag ba spraaaang och sprang (haha) och tillslut kom jag i mål 16 sekunder snabbare än förra gången vi var i Boston på 18:48 WIE! Och det bäst är att t.ex jag och julie sprang ihop hela loppet och hjälpte varandra, iblandd var hon framför mig och pressade tempot och ibland jag och i slutet spelade det ingen roll vem som kom först av oss för vi hjälpte ju varandra :D Och nu ska jag föralltid springa under 19 minuter iallafall har jag bestämt, för jag klarade av att öppna aggressivt YEAH!
 
Dagen innan lopp har vi också relaxation då vi gör en mental övning. Den här gången skulle vi också VAR en och en berätta varför vi älskaR vårt lag hihi. Aww det var så fint. Några började gråta och jag med nästan HAHA även fast jag varit här i bara 2månader! Men alla tjejjerna  i laget är så snälla, öppna, knäppa och knasiga = jag gillar!

vi skulle vara "seriösa", kolla vad gullig Bo är (övre raden tredje från vänster haha) xD

min idé att vi skulle göra "raaawr catamount" grejjen och sen så är jag helt borta haha

tough ladieess!

omg forever 21....höhö. vi fick spendera en timme i ett stort köpcentrum innan loppet :P ( jag & kathryn btw)

till mamma: en bild från boston haha.


När vi kom hem så vare ju dags för Halloween!!! Jag klädde ut mig till Flava Flav om ni vet vem det är ;) Så vi var några som gick till 239 som är the X-cross country house, där några som brukade springa cross-country bor. Det var packat med folk så vi fick klättra in balkongvägen för att det var sån kö i dörren haha. Festen var helt okej,men inte den bästa liksom. Men det var ju roligt att hänga med killarna och tjejerna från laget :) Men oftast när jag tävlat känner jag mig så nöjd med dagen liksom så det skulle varit gött och gå och lägga sig på dirren haha, men det var ju Halloween och det ville jag inte missa ;)

kathryn, kori & val!

och jag som Flava Flaaaaav!

jag tvingade alla ha på sig grills med mig haha! Här är jag och Aaron (coolt namn va?!), det är vi som alltid sjunger med till New Boyz haha.

GRILLZZZZ

Ryan var....någonting.

Jake var en "freshman" med min vikinga hatt höhö

Val och David som posar med mina klassiska bågar! (hahahaahah "bågar")

SÖNDAG:
då vare dags för att gå på basket match och trick-or-treating!! Basket = Coolt!! Jag ska bli deras största fan punkt.



hahah julie var en corn-nånting, kirsten var en grön-någonting, sarah var lucy-nånting och val var catwoman!

in action!

godis!!! (inte för att jag kunde äta något av det, you know vegan-ladey..höhö) men vi avslutade kvällen med att kolla på glee's halloween avsnitt :)

Aja, idag har varit en hård plugg dag som avslutades med lite inomhus fotboll wiee! Även om jag blev arg på killarna vi spelade med för dom höll på och ba "det är för många tjejer i samma lag blablabajs" - ÅÅH VARFÖR FINNS VISSA KILLAR JORDEN RUNT?? Haha. Så nu ska jag bli bäst på fotboll och dribbla bort dom - POWAHHHHHHH TO ME!

god natt 8)

Kommentarer

Postat av: lillis

Publicerad 2010-11-02 07:34:50

bågar hahahahahhahahahhhhhhhhhhhhahahaaaaaaaahahahahahahahahh



fina bilder :D

Postat av: akiine :D

Publicerad 2010-11-02 14:17:30

vad söta alla är!! :D



vad fina bilder!!



hahahahahahah balkongvägen XD jag vill också! känns lite 1990 beverly hills eller någon gammal komedi från 90-talet :D

Postat av: yolanda

Publicerad 2010-11-03 15:09:27

hahahaha jag visste att du skulle tycka "glajjor" va kul :D



hahah beverly hills! det var typ en miljon människor i dörren så vi hade inget val :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Yolanda

löpare, vegan, vill i framtiden kallas sociologen Yolle Boll osv osv

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela